مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-15اقتصادي

جلوگیری از غرق شدگی 470 نفر در سواحل گیلان/ امسال حقوق ناجیان به موقع پرداخت شد


رییس هیئت نجات غریق گیلان، از کاهش 75 درصدی غرق شدگی در سواحل استان خبر داد و هماهنگی خوب استانداری و فرمانداران و دهیاران و هلال احمر با هیئت نجات غریق موجب شد امسال در سواحل گیلان 470 مورد نجات یافته داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس هیئت نجات غریق گیلان، از کاهش 75 درصدی غرق شدگی در سواحل استان خبر داد و هماهنگی خوب استانداری و فرمانداران و دهیاران و هلال احمر با هیئت نجات غریق موجب شد امسال در سواحل گیلان 470 مورد نجات یافته داشته باشیم.

هاشم اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان طی 10 ماهه اخیر، اظهار کرد: متاسفانه سال گذشته 45 مورد غریق در سواحل استان گیلان داشتیم که شامل افراد بومی و غیر بومی بود.

وی با اشاره به شناسایی مجدد و آسیب شناسی نقاط خطرآفرین در سواحل گیلان، افزود: نقاط خطرآفرین در طول 313 کیلومتر نوار ساحلی استان را به 230 نقطه افزایش دادیم و اقدام به استقرار ناجیان غریق و مراقبین دریا در این نقاط با هدف پیشگیری از غرق شدگی کردیم.

رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان از برگزاری پنج دوره نجات غریق برای 55 ناجی زن و هشت دوره برای 72 ناجی مرد خبر داد و عنوان کرد: آمادگی ناجیان غریق هر ساله در دریا و استخر سنجیده می شود و هر ناجی کارت فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از غرق شدگی 470 نفر در سواحل گیلان/ امسال حقوق ناجیان به موقع پرداخت شد

جلوگیری از غرق شدگی 470 نفر در سواحل گیلان/ امسال حقوق ناجیان به موقع پرداخت شد